Με αφορμή τα όσα είπε ο Δημήτρης Οικονόμου για τα άτομα με αναπηρία , η Κατερίνα Καινούργιου είπε
“Όσο και να εκτιμώ τον κύριο Οικονόμου, θεωρώ πως ήταν μια ατυχέστατη απαράδεκτη δήλωση. Όλοι έχουμε δικαίωμα στο λάθος. Ήμουν σίγουρη πως αυτός ο άνθρωπος θα ζητήσει ΄συγγνώμη’ αν δεν το έχει ήδη κάνει. Το ξαναλέω, επειδή το ζω μέσα στο σπίτι μου, έχω πάρα πολύ μεγάλη ευαισθησία στο θέμα αυτό” σχολίασε αρχικά.
“”Είναι διαφορετικό να είναι ο άνθρωπός σου νεκρός και διαφορετικό να τον έχεις καλά σε αναπηρικό αμαξίδιο και με χίλιους διαφορετικούς τρόπους να τον βοηθήσεις για να μπορέσεις να έχεις καλή ποιότητα ζωής”, πρόσθεσε η Κατερίνα Καινούργιου.







