Με αφορμή το εξιτήριο της Ναταλίας Γερμανού , η Κατερίνα Καινούργιου έκανε μια αναφορά στη μητέρα της . Πιο συγκεκριμένα είπε
“Να ΄ναι καλά, βασικά. Εγώ όταν ακούω θέμα υγείας. Όλα τα άλλα μετά… Και δόξα τω Θεώ μετά από αυτό που συνέβη στη μητέρα μου… Το παλεύει πάρα πολύ. Είναι αγωνίστρια. Από τη μια στιγμή στην άλλη, τι μπορεί να σου συμβεί… Δεν ξέρω τι έχει συμβεί στη Ναταλία“.UnmuteRemaining Time -0:01 Fullscreen
Η ίδια πρόσθεσε στη συνέχεια: “Αυτό που λέω και στη μητέρα μου. Πολλές φορές όταν νοσούμε από κάτι απογοητευόμαστε. Αυτό που λέω στη μητέρα μου είναι ότι, κι εμένα να έχεις δίπλα σου και τους καλύτερους γιατρούς κι όλοι να είναι από πάνω σου, αν δεν βοηθήσεις εσύ τον εαυτό σου ψυχολογικά, δεν θα σε βοηθήσει κανείς. Η ψυχολογία είναι το Α και το Ω” .







