Με αφορμή το τροχαίο στη Βάρη τη Δευτέρα το πρωί ο Δημήτρης Οικονόμου έκανε ένα σχόλιο για τους ανθρώπους με αναπηρία και είπε τα εξής «Πέρα από τους νεκρούς, δεκάδες ή και εκατοντάδες ανάπηροι θα περάσουν τη ζωή τους σε καροτσάκι. Σκέψου τον εαυτό σου να είσαι σε ένα καροτσάκι, ίσως είναι η καλύτερη περίπτωση να είσαι νεκρός, από το να είσαι σε ένα καρότσι από το πρωί μέχρι το βράδυ. Όμηρος. Το λέω με μεγάλη αγάπη στους ανθρώπους αυτούς και με μεγάλο σεβασμό». Κάτι που φυσικά προκάλεσε αντιδράσεις και ο ίδιος τοποθετήθηκε μετά στο Twitter και είπε «Σχετικά με συζήτηση που είχαμε σήμερα στην εκπομπή για τα τροχαία θα ήθελα να κάνω απόλυτα σαφές ότι σέβομαι απεριόριστα τους ανθρώπους με αναπηρία. Αν κάποιους στενοχώρησα, απολογούμαι και σε καμία περίπτωση δεν θα έλεγα ποτέ όσα μου αποδίδουν. Εξάλλου προκύπτει αν δει κανείς όλη την συζήτηση»






