Στο Καλύτερα Δε Γίνεται μίλησε ο Απόστολος Ρουβάς και είπε
«η δημιουργία οικογένειας είναι κάτι το οποίο ήθελα πάρα πολύ. Έχω ζήσει ωραία, έχω διασκεδάσει, έχω ταξιδέψει και ήταν μια φάση που πραγματικά ήθελα μια οικογένεια με ένα παιδί, ίσως και δύο».
«Η τηλεόραση ήταν μια εμπειρία την οποία πραγματικά την ευχαριστήθηκα. Έπεσα στα βαθιά, σε μια εκπομπή ζωντανή και αυτό είναι μεγάλη πρόκληση. Για έναν άνθρωπο δηλαδή, ο οποίος είναι νέος μάγειρας και εντελώς άπειρος στην τηλεόραση, το να βγει ξαφνικά για να μαγειρεύει σε μια καθημερινή εκπομπή».
«Θα το ξαναέκανα όμως, είχε την πλάκα του και ήταν αρκετά ενδιαφέρον» πρόσθεσε ακόμα ο Απόστολος Ρουβάς, το μεσημέρι της Κυριακής, στη νέα τηλεοπτική του συνέντευξη στον Alpha.







