Η Δήμητρα Αλεξανδράκη πρόσφατα ανέβασε νέο βίντεο και αναφέρθηκε στη περιπέτεια της υγείας της . Πιο συγκεκριμένα είπε «Δεν μπορούσα να κοιμηθώ εχθές το βράδυ, σηκώθηκα 5:30 το πρωί, ξανακοιμήθηκα και νομίζω ότι όλο αυτό με κουράζει, θα φτιάξει και αυτό κάποια στιγμή. Θα σου πω τι πιστεύω ότι έγινε και είμαι λίγο down. Είναι λίγο έντονες οι συνεδρίες που κάνω αυτές τις ημέρες και ίσως αυτό να με επηρεάζει λίγο. Ίσως σκέφτομαι λίγο παραπάνω, το άγχος παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και επηρεάζει και τον ύπνο μας. Αν δεν κοιμάσαι σωστά, μπορεί μετά να νιώθεις κουρασμένη. Μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα. Όλοι έχουμε αυτή τη δύναμη μέσα μας», είπε χαρακτηριστικά η Δήμητρα Αλεξανδράκη.






