Στο στούντιο 4 βρέθηκε ο Κώστας Νικούλι και αναφέρθηκε στον ερχομό του γιου του και στη νέα του ζωή ως πατέρας . Πιο συγκεκριμένα είπε «Είναι τριών μηνών. Εμείς έχουμε φτάσει τριάντα. Το ήθελα με την Κατερίνα. Άλλες συνθήκες ζωής πλέον. Αυτό που παίρνεις πίσω είναι ό,τι καλύτερο, η πιο θετική ζωτική ενέργεια που υπάρχει. Μεγάλη χαρά, έρωτας. Η Κατερίνα δεν κοιμάται. Έρωτας και με το παιδί και με την Κατερίνα. Ανοίγει ένας άλλος κύκλος», ανέφερε αρχικά ο Κώστας Νικούλι.Για τις αλλαγές στη ζωή του μετά τον ερχομό του παιδιού του ο ηθοποιός εξήγησε: «Με έχει επηρεάσει σίγουρα. Θα το πω λίγο χοντρά. Σαν να μην έχουν πλέον το ίδιο νόημα κάποια πράγματα. Το νόημα της ζωής είναι να είναι υγιές, δυνατό αυτό το μωρό. Η οικογένειά μου είναι πολύ χαρούμενη. Προσπαθούμε να το βρούμε εμείς οι γονείς με το παιδί και μετά θα μπουν τρίτοι και τέταρτοι».






