Στο Πρωινό Σου Σου μίλησε η Δήμητρα Αλεξανδράκη και αναφέρθηκε στις αναρτήσεις τη Ιωάννας Τούνη στο Ντουμπάι την ημέρα που έγιναν οι μεγάλες συγκεντρώσεις για τα Τέμπη . Πιο συγκεκριμένα είπε «Έχει μετοχές στα τρένα η Ιωάννα και δεν το ήξερα; Έχει κάποια συμμετοχή; Είχε να τσεκάρει, ας πούμε, αν δούλευαν οι γραμμές ή αν ο σταθμάρχης ήταν στη θέση του και αν τα λαμπάκια ήταν εκεί; Το οποιοδήποτε υλικό κουβαλούσε το τρένο, το έβαλε η Ιωάννα; Η γυναίκα είχε πάει διακοπές με τους φίλους της. Δηλαδή μόνο η Ιωάννα ήταν εκείνη την ημέρα διακοπές; Όλη η υπόλοιπη Ελλάδα ήταν στο Σύνταγμα;» ξέσπασε η Δήμητρα Αλεξανδράκη. «Δηλαδή έπρεπε η συγκεκριμένη να ανεβάσει από τις διακοπές της αυτό; Γιατί; Αφού ήξεραν όλοι που γίνεται αυτό, απλά ήθελαν να το δουν να το κάνει η Ιωάννα. Εντάξει, κούρασαν, τους βαρεθήκαμε» πρόσθεσε ακόμα η Δήμητρα Αλεξανδράκη.






