Με αφορμή την έναρξη των εμφανίσεων της με το Γιώργο Τσαλίκη η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε στο Breakfast@star Και είπε τα εξής «Γνωρίζω σχεδόν τα πάντα για τη ζωή της γιαγιάς μου γι’ αυτό έχω και την περιέργεια να δω τι έχει αποτυπωθεί στην ταινία “Υπάρχω”. Από μικρό κοριτσάκι η γιαγιά μου, μου έλεγε να είμαι καλός άνθρωπος και να πορεύομαι στην ζωή μου και στη δουλειά μου με αξιοπρέπεια. Ό,τι μου έχει πει είναι στο μυαλό μου και στην καρδιά μου», είπε συγκινημένη η Αγγελική Ηλιάδη στην κάμερα της εκπομπής του Star.






