Πολλοί Έλληνες τοποθετήθηκαν για όσα είπαν ο Άρης Σερβετάλης και ο Νίκος Αναδιώτης για τις αμβλώσεις και τοποθετήθηκε και η Δωροθέα Μερκούρη μέσα από τα social media . Πιο συγκεκριμένα είπε «Το ότι μας έχουνε ρίξει δύο άντρες να μιλάνε για παιδιά τα οποία δεν έχουν γεννηθεί, είναι ένα άλλο τρικ του συστήματος για να μη μιλάμε για τα παιδιά που γεννήθηκαν και σκοτώθηκαν στα Τέμπη. Ας είναι στην καρδιά μας τα παιδιά που γεννήθηκαν και τα σκότωσαν», έγραψε η Δωροθέα Μερκούρη.






