Στο Πρωινό μίλησε χθες ο Θοδωρής Αθερίδης και αναφέρθηκε στο εγκεφαλικό που έπαθε πριν βγει στη σκηνή . Πιο συγκεκριμένα είπε “Δεν ήμουν σίγουρος ότι ήταν εγκεφαλικό γι’ αυτό βγήκα στην παράσταση, αν ήξερα δεν θα έκανα. Κάθε ώρα που παθαίνεις εγκεφαλικό, πεθαίνουν 2 εκ. εγκεφαλικά κύτταρα. Δηλαδή εγώ που έκανα 4 ώρες να πάω στο γιατρό, έχουν πεθάνει 8 εκ. εγκεφαλικά κύτταρα. Ευτυχώς δεν μου άφησε τίποτα. Πρόλαβα την θρομβόλυση. Τεσσεράμισι ώρες είναι το πρωτόκολλο για να πας στο νοσοκομείο κι εγώ έφτασα στις τέσσερις ώρες και ένα τέταρτο. Ήρθε ο γιατρός και μου λέει θέλω μαγνητική. Πήρα την Ελένη Κούρκουλα για να ακυρώσουμε τη βραδινή παράσταση. Η Σμαράγδα Καρύδη έπαιζε σε παράσταση εκείνη την ώρα και ήρθε μετά. Την άλλη μέρα βάφτιζα εν τω μεταξύ. Έμεινα 48 ώρες στο νοσοκομείο. Δεν τα μάθατε όλα αυτά γιατί ζούσε η μάνα μου. Θα πέθαινε αμέσως! Αν μάθαινε ότι ο γιος της έπαθε εγκεφαλικό;”, είπε ο Θοδωρής Αθερίδης.






