Στο Πρωίαν σε είδον βρέθηκε χθες ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος και αναφέρθηκε στο διάστημα που η οικογένεια του νόσησε από covid και νόσησε και η μητέρα του . Πιο συγκεκριμένα είπε «Σε ένα βράδυ που είχαμε ένα οικογενειακό τραπέζι κόλλησαν ο πατέρας, η μητέρα μου, η αδελφή μου και το μωρό. Εμείς τη γλιτώσαμε για κάποιον λόγο. Ο πατέρας μου είχε κάνει το εμβόλιο, η μητέρα μου φοβόταν και το αργούσε. Ξεκίνησαν και οι δύο τα ίδια συμπτώματα, ο πατέρας μου την τρίτη μέρα ήταν μια χαρά, η μητέρα μου μπήκε βάσει πρωτοκόλλου στην εντατική για 16 ημέρες. Πήγαμε να τη “χάσουμε”, παράλληλα και η αδελφή μου ήταν σε ένα άλλο νοσοκομείο», είπε βουρκωμένος ο γνωστός ηθοποιός.«Οπότε ό,τι και να μου πει κάποιος για το εμβόλιο, εγώ το έχω ζήσει», σχολίασε στη συνέχεια ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος.






