Στη συνάντηση που είχε με το Νίκο Αλιάγα κατά την επιστροφή του από τη Βαρκελώνη αναφέρθηκε χθες ο Γιώργος Λιάγκας και είπε “Περίμενα στο αεροδρόμιο τις βαλίτσες και συναντήθηκα με τον Νίκο Αλιάγα. Ερχόταν η πτήση από το Παρίσι κι ένιωσα μία αγκαλιά. Είμαστε πολύ φίλοι, αγκαλιαστήκαμε, είπαμε χρόνια πολλά και ήρθε για ένα κακό γεγονός γιατί έχασε έναν δικό του άνθρωπο, έναν φίλο του. Κάναμε μία γρήγορη αναδρομή ότι ξεκινήσαμε φτωχόπαιδα κι οι δύο κι αν αξίζει όλο αυτό που ζούμε” είπε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας.”Ήταν κουρασμένος γιατί προχθές είχε ένα σόου και μου είπε ότι πέταξε το πρωί, ότι ήταν κουρασμένος κι ότι δεν ξέρει αν όλο αυτό είναι μάταιο. Κάναμε μία τέτοια κουβέντα, αλλά καταλήξαμε ότι είναι κάτι που αγαπήσαμε πολύ κι είμαστε τυχεροί που το κάναμε και ζούμε ακόμα αυτό το όνειρο” πρόσθεσε.






