Καλεσμένος στους Weekenders βρέθηκε ο Good Job Nicky Και είπε τα εξής “Είμαι πλέον μια χαρά, είχα χάσει πολλά κιλά, ήταν μεγάλη ταλαιπωρία. Ουσιαστικά, είναι ο φόβος της κατάποσης. Υπάρχει η ψευδοδυσφαγία και η δυσφαγία, που έχουν ακριβώς τα ίδια συμπτώματα, δεν μπορείς να καταπιείς φαγητό. Ήταν τραγικό, δεν μπορούσα να καταπιώ πουρέ. Είχα φτάσει 63 κιλά. Στην περίπτωσή μου, η ψευδοδυσφαγία, ήταν ψυχολογικό πιο πολύ” αποκάλυψε ο Good Job Nicky.






