Στην Espresso και στον Ηλία Μαραβέγια μίλησε ο Παναγιώτης Πετράκης και είπε
Με την Ελένη Φουρέιρα μοιραστήκατε μια νίκη στο πρώτο «J2US». Έχετε κρατήσει επαφή από τότε;
Δυστυχώς, όχι συχνή. Ξέρεις, σε αυτή τη δουλειά μάς παίρνει η μπάλα και πιο πολύ συναναστρεφόμαστε ανθρώπους που συνεργαζόμαστε ανά περιόδους. Έτσι έγινε και με την Ελένη και χαθήκαμε. Βέβαια, ανταλλάσσουμε μηνύματα σε γιορτές και την έχω πάντα σε μια γλυκιά θέση στην καρδιά μου. Είναι ένα υπέροχο πλάσμα, πολύ σωστή επαγγελματίας και δουλευταρού, είχαμε μια εξαίρετη συνεργασία.







