Στην On time και στη Σίσσυ Μενεγάτου μίλησε ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης και είπε
Πως σε βρίσκουν αυτές οι γιορτές;
Μια χαρά είμαι. Έχω τη δουλειά μου, το παιδάκι μου.
Ένας χωρισμός, ένα διαζύγιο, μια τέτοια δύσκολη κατάσταση φέρνει κάποιες αλλαγές και θέλει μια καινούργια ισορροπία στην ψυχή μας. Πιστεύεις ότι με την πάροδο του χρόνου εσύ το έχεις ισορροπήσει όλο αυτό μέσα σου;
Έχουν περάσει δυο χρόνια από τότε. Ισορροπούμε, ζούμε τη ζωή μας, συνεχίζουμε, εργαζόμαστε, είμαστε γονείς του Αναστάση και βρισκόμαστε δίπλα του, τον στηρίζουμε. Αυτό κάνουμε. Άλλωστε με τη Λένα (σ.σ. Δροσάκη) παίζουμε μαζί στην ίδια παράσταση. Είμαστε οι πράξεις μας, όχι τα λόγια.







