Στο Γηροκομείο με τον Ηλία Ψινάκη βρέθηκε ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος και είπε για τη Ζωή Λάσκαρη
«Με ζήλευε γιατί έκανα τις διάφορες κακοτοπιές, τα διάφορα πλημμελήματά μου, τα διάφορα εγκλήματά μου. Νομίζω πως είχες έρθει στη δεξίωση που κάναμε στο Ακρωτήρι για να γιορτάσουμε τα 30 χρόνια του γάμου μας. Ήταν μια μεγάλη δεξίωση όπου εκεί της έκανα μια έκπληξη. Δεν το περίμενε.
Κάποια στιγμή, μετά τα μεσάνυχτα, πήγα στην ορχήστρα, πήρα το μικρόφωνο και της είπα “Αγάπη μου, έχω διαπράξει αυτά τα πλημμελήματα ή και κακουργήματα. Το ομολογώ, ζητώ συγνώμη”. Και η Ζωή, με τη γενναιοδωρία που τη διέκρινε, με συγχώρησε. Εξάλλου, το γεγονός ότι μείναμε 41 χρόνια παντρεμένοι, μέχρι το τέλος, σημαίνει ότι υπήρχε κάτι πολύ πιο ισχυρό από όλα τα άλλα».







