Στο Πάμε Δανάη μίλησε χθες η Βίκυ Καγιά και είπε
«Είχαμε βάλει μέσα στις χριστουγεννιάτικες κάλτσες αυγά έκπληξη με δωράκια μέσα για τα παιδιά, ο Κάρολος άνοιξε το αβγουλάκι και λέει «έχει μέσα κοτοπουλάκι» και σκάσαμε στα γέλια. Όταν ήμουν οχτώ ετών, άκουγα ότι ίσως να μην υπάρχει ο Άγιος Βασίλης και κοιμήθηκα κάτω από το δέντρο ένα ολόκληρο βράδυ με ένα πάπλωμα και περίμενα», ανέφερε χαρακτηριστικά η Βίκυ Καγιά.
«Ο μεγάλος γιος του άντρα μου είχε ανέβει στη σκάλα να βάλει το αστέρι, έπεσε από την σκάλα και έπεσε και το δέντρο», συμπλήρωσε η Βίκυ Καγιά.







