
Δηλώσεις στο Χαμογέλα και Πάλι έκανε χθες η Σταματίνα Τσιμτσιλή και αναφέρθηκε στις αντιδράσεις που προκλήθηκαν με το Γιώργο Λιάγκα . Πιο συγκεκριμένα είπε “Είπα την άποψή μου μέσα από το Happy Day. Από τη στιγμή που και ο ίδιος ζήτησε συγγνώμη, ας τον αφήσουμε τον ίδιο να το διαχειριστεί επί προσωπικού, το να του επιρρίπτουμε και εμείς από πάνω ευθύνες, δεν βοηθάει σε κάτι, αντίθετα τροφοδοτεί την ανθρωποφαγία και τον κανιβαλισμό. Ήταν ένα προφανές και ξεκάθαρο λάθος, και ο ίδιος το αντιλήφθηκε. Υπάρχει μια τάση αποκαθήλωσης και αποδόμησης, θα πρέπει όλοι να φιλτράρουμε ό,τι ακούμε και να σκεφτόμαστε πριν αποκαθηλώσουμε στο μυαλό μας τους ανθρώπους που αγαπάμε. Δεν μιλάω για συγκεκριμένα πρόσωπα αλλά γενικότερα. Νιώθω ότι όλοι είμαστε έτοιμοι να αμφισβητήσουμε κάποιους ανθρώπους που μέχρι χθες λατρεύαμε, σε όλα τα επίπεδα” είπε η Σταματίνα Τσιμτσιλή.







