
Χθες στο Tik Tok η Βρισηίδα Ανδριώτου εξέφρασε την άποψη της για το τελευταίο κύκλο της σειράς Emily in Paris . Πιο συγκεκριμένα είπε Κάνοντας μερικές αναφορές για τα ερωτικά διλήμματα που τίθενται στη δημοφιλή σειρά του Netflix αλλά και τις ευάλωτες στιγμές που είχαν οι πρωταγωνιστές της σειράς στον τέταρτο κύκλο, η γνωστή influencer σημείωσε πως “Δεν μπορώ να κλαίνε οι άντρες… Γενικότερα είμαι πολύ ευαίσθητη με όλους. Μπαίνω συνέχεια στη θέση τους και έχω τόσο μεγάλη ενσυναίσθηση που κλαίω με τα πάντα. Κλαίω κατευθείαν, γιατί νιώθω τον πόνο του άλλου, για αυτό και δεν μπορώ να πειράξω άνθρωπο. Κλαίω γενικότερα”.







